Home
Dating voor hoger opgeleide singles
Home Facts & figures Succesverhalen Hoe werkt het?

zaterdag 31 augustus 2013

De aaibaarheidsfactor

Zaterdag, de krant en de ochtendkoffie zijn al lang en zeer rustig gepasseerd, het enige minpuntje aan mijn heerlijke weekendintro was het drijfnatte einde. De cafeïne drong tijdens het lezen van een interview met Dirk Brossé zowel langs innerlijke en uiterlijke weg in menige cellen door. Maar ik was net een mooi stukje gevoelige tekst aan het lezen, integere woorden die je ziel zelfs even laten meetrillen – Ik was een stuurloos schip en zat op die overstroomde rivier- en daar kan geen enkele nattigheid van buitenuit tegenop. Je hoeft echt niet zo ver te zoeken naar de link tussen de aaibaarheidsfactor en de nattigheid die me overviel, gewoon mijn liefste en enige vierpoter des huizes, Philipousis.
Zijn aaibaarheidsfactor is heel hoog, ik observeer hem wel eens, hoe hij afwijzingen moeiteloos negeert en stiekem even later terug voor zijn ego en doel gaat, hoe hij eindeloos genot zoekt , krijgt en toont. Ik leerde hem kennen toen ik het huis huurde waar hij was achter gelaten, heel schuw, wantrouwig tegenover wie zijn territorium plots kwam bezetten. We zijn voetje voor voetje langzaam mekaars leven binnen gedrenteld, elkaar verkend, plaats gemaakt en plaats gelaten. In harmonie…
Ik laat nu echt in het midden hoe het met mijn eigen aaibaarheidsfactor zit, die gedachte besluipt me wel, maar ik heb al de nodige nattigheid gevoeld vanmorgen dus het is gewoon nu niet aan de orde. Alles met mate, weet je wel en soms gewoon met maten.
Ik hou van zachtheid, zachte kleren, zachte handdoeken, lakens met wat satijn in, ook van woorden die zacht aanvoelen en een goed gevoel opwekken zoals het woord aaibaarheidsfactor.
Aaibaarheid geldt niet alleen voor dieren, in de marketing weet men al langer dat apparaten met een hoge aaibaarheidsfactor, zoals smartphones en ipads heel populair en dus belangrijk zijn.
Met deze gedachte kan ik even wel eens het creatieve (en tevens relatieve pad) opgaan, even de link zoeken tussen aaibare matchers en eventuele communicatiemiddelen.
Men plant weleens een vruchtbaar zaadje via reclame dat je met juiste aaibare apparaat op zak en als surplus de juiste aaibare partner aan je zijde, je zelf ook wel een stuk aaibaarder wordt. De volgorde apparaat en partner mag je wisselen als je ze beiden bezit tenminste.
Als alles goed gaat met partner en phone (hiervoor dank aan de telecomoperatoren) straal je zelf ook meer en een glanzend tot schitterend aura is zeer aantrekkelijker voor elke medemens. Het behoort misschien wel tot de rubriek simpele naastenliefde, zomaar zonder zelf enige moeite te doen en dat is toch aardig meegenomen.
Qua phone zal ik me eens moeten updaten, want ik heb nog zo geen toestel met hoog aaibaarheidsgehalte.

De phone lijkt me alleszins veel makkelijker om te vinden dan de juiste partner…. 

Het leven is en blijft een ware zoektocht !

 


geplaatst door Eirini - 4803 keer gelezen

beoordeeld 4.86/5 (7 Stemmen)

Om te reageren op dit blog moet je lid van Match4me.be zijn!
Schrijf je gratis in!



<< Startpagina

Over match4me - Privacy & cookies - Algemene voorwaarden - Veelgestelde vragen - Herroeping - Contact
Veilig online winkelen met BeCommerce!

Mobiele site
Android app on Google Play iPhone app on iTunes
© Match4me.be