Veelgestelde vragen
Wat kost een volledig lidmaatschap?
Ga naar Onze prijzen of kijk bij Hoe werkt het voor een volledig overzicht van de voordelen van een volledig lidmaatschap.
Wat gebeurt er als ik geen volledig lidmaatschap neem?
Niets. Je kunt onbeperkt lang gratis lid blijven.
Kun je met een gratis lidmaatschap persoonlijk berichten ontvangen van leden met een volledig lidmaatschap?
Ja, dat kan. Als gratis lid kun je geen persoonlijke berichten sturen, maar wel persoonlijke berichten ontvangen.
Wat zijn de voordelen van een volledig lidmaatschap?
Kijk bij Hoe werkt het voor een volledig overzicht van de voordelen van een volledig lidmaatschap.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten?
Klik op de Wachtwoord vergeten. Vul vervolgens je nickname en e-mail adres in waarmee je je hebt ingeschreven en je krijgt een e-mail waarmee je je wachtwoord kunt wijzigen.
Ik heb een klacht, wat kan ik doen?
Als je een klacht hebt over onze dienstverlening proberen we die zo snel mogelijk op te lossen. Je kunt hier contact met ons opnemen. We reageren binnen 3 werkdagen inhoudelijk.
Waar kan ik algemene voorwaarden vinden?
Je vindt hier onze algemene voorwaarden.
Is het herroepingsrecht van toepassing?
Direct na het sluiten van de overeenkomst wordt gestart met het uitvoeren van de overeenkomst en u kunt direct gebruik maken van het volledig lidmaatschap.
U kunt 14 dagen gebruik maken van het herroepingsrecht. Als u tijdens deze 14 dagen al daadwerkelijk gebruik maakt van de betaalde dienstverlening zijn wij gerechtigd om een redelijk bedrag voor de afgenomen dienstverlening in rekening te brengen. Dit bedrag is gelijk aan het abonnementsgeld voor de periode van 1 maand.
U kunt hier uw herroeping aanvragen of het standaardformulier gebruiken uit de algemene voorwaarden. Restitutie zal zo spoedig mogelijk plaatsvinden, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding van de overeenkomst. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u heeft betaald.